2025-05-092025-05-092024-11-08MARÇAL, Valéria Barros dos Reis. A escola em tempos de pandemia: perspectivas a partir do estágio supervisionado no ensino fundamental anos iniciais. Orientadora: Maura Lúcia Martins. 2023. 25 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Licenciatura em Pedagogia) – Faculdade de Educação, Instituto de Ciências da Educação, Universidade Federal do Pará, Belém, 2023. Disponível em: https://bdm.ufpa.br/handle/prefix/8113. Acesso em:.https://bdm.ufpa.br/handle/prefix/8113This research results from the experiences experienced during the MandatoryCurricular Internship of Elementary School II in the initial years, of the Full Degree CourseinPedagogy at the Federal University of Pará (UFPA). the Municipal School of EarlyChildhoodand Elementary Education Santa Mônica, located on Rua Raimundo da Vera Cruz- CentroinSanta Bárbara, and the target audience was the class: 1st year of lower elementary school. Thefollowing research aims to describe how the students' teaching and learning processtookplace during the supervised internship in times of pandemic. It is a qualitative analysis,always highlighting the importance of internships for the students' academic lives.Acesso AbertoEstágio Supervisionado; ; ;PandemiaCovid19Escola Santa MônicaCNPQ::CIENCIAS HUMANAS::EDUCACAOA escola em tempos de pandemia: perspectivas a partir do estágio supervisionado no ensino fundamental anos iniciaisTrabalho de Curso - Graduação - ArtigoAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International