2024-10-262024-10-262022-08-30ANDRADE NETO, Claudionor Sande de. Utilização de framework na melhoria de atendimento numa empresa de telecomunicação. 2022. Trabalho de Curso (Bacharelado em Sistemas de Informação) – Faculdade de Computação, Campus Universitário de Castanhal, Universidade Federal do Pará, Castanhal, 2022. Disponível em: https://bdm.ufpa.br/jspui/handle/prefix/7377. Acesso em:.https://bdm.ufpa.br/jspui/handle/prefix/7377This Course Completion Work deals with the detailed three-year trajectory of the organization of a vital sector for the success of a medium-sized internet provider, the servisse desk. Explaining the entire structural and organizational step by step to achieve excellence in service provision, using a famous library of good practices for creating internal processes with technology to optimize the results expected by the company's board.Acesso AbertoProvedor de InternetPrestação de serviçosInternet providerService provisionCNPQ::CIENCIAS EXATAS E DA TERRAUtilização de framework na melhoria de atendimento numa empresa de telecomunicaçãoTrabalho de Curso - Graduação - Monografia